Arkadaşlar gecenin bu saati oldu ben uyuyamadım içimde huzursuzluk var bugün biraz yoruldum yürüdüm alışveriş yaptım vs belimde bir agrı vardı ama çok aldırış etmedim şuanda 35 haftalık hamileyim sata göre 36+3 günlük diğeride doktorum söylediği ama her gittiğimde bir hafta onde akşam eve geldiğimde belimden vajinama ara ara kasıklarıma vuran bir ağrı girdi ve hiç bir şekilde geçmedi acaba ben mi endişe ediyorum diyerek duşa girdim iç çamaşırımda böyle hafif kahverengi bir akıntı olmuştu banyoya girdim uzandım oturdum geçmedi daha sonra vajınamda baskı hissetmeye başladım ve bebek çok hareketliydi o hareket ettikçe heleki sert olunca vajinam çıkıcak sandım iki defada karnımdan gaz sesi gibi bir ses geldi şuanda uzanıyorum uyanmaya çalışıyorum ama vajinamdki baskı gitmiyor gibi sanki tuvaletim var gibi ama yok yani çok tuhaf çarşamba kontörlüm vardı yarın gideceğim varmı böyle birşey yaşayan yada bir fikri olan ben kanala girdiğini düşündüm