Bebebek07_ Merhaba hanımlar şuan 4.5 ayılık hamileyim acil çekilmesi gereken dişim var bir ağrımaya başlarsa 9 ayın sonuna kadar durmaz ama korkuyorum dişini çektiren varmı veya bişeyler önerebilecekler
buseyusuf27 Bebebek07_ cnm diş doktoruna gdyosun yapılması gerekn bsy varsa kagıda yazıyor kadın doğ.gidip veryosun onaylarsa kase ımza atyo gdıp yptryosun gebelık tehlıkelı ıse yptrmıyor ama bzm doktor anne saglıgı dha onemlı demstı
Feride_qurbanova Benim su an Dis agrisi cekiyorum. 37+4 haftalik hamileyim. Doktora gittim disimin cekilmesine izin vermedi. Olmaz dedi Bebek dogduktan sonra cekile bilir yalniz🥺. Tuz ve sodayla Gargara Yapmami soyledi… InsAllah senin disin agrimaz. 🤲🏻