Bebeğim 38 haftalık doğmuştu bizde de doğumdan sonra oldu ve yavaş yavaş 19 a kadar yükseldi 19 olunca direkt fototerapiye aldılar bizi. Tedavi görürken 2 saatte 1 emzirip mama verip tekrar tedavi haznesine yatırıyodum 24 saat aldı tedaviyş ve taburcu olurken 5di değeri. Şuan sadece gözünün kenarında var hafiften oda normalmiş zamanla geçermiş. İlk tedavi dedikleri zaman korkup çok ağlamıştım ama korkulcak bişey değilmiş. Emzirin mamada verin mama verme diyenlere kulak asmayın bebeğim doyması lazım iyice