Arslaninannesi medosegemira benimde yarın sabah randevum 😂😂 bende sorucam belkide kanala girdi oyuzden böyle 🙈
medosegemira Arslaninannesi bana da kanaldaymış gibi geliyo dogum cizgim de oraya dayanmış artık öle bi duyum almıştım nerden aldım hatırlamıuom😅 cizgi oraya dayanınca dogum yakın oluyormuş
Arslaninannesi Esmualla amin inşallah canım 🙈 iki hafta önce bende öyleydim ama bı anda işte tersine döndü 😂😂
Arslaninannesi medosegemira aayyy çok az kaldı beni heyecan basıyor artık 🙈🙈 heycan telaş korku çok karmaşık duygular içindeyim.ciddden
medosegemira Arslaninannesi bende aynıyım canım bütün duygular bi arada bi de son zamanlar geçmiyor hayırlısıyla kucagımıza alalım inşallah saglıkla💜
Bittercikolataa Ay o haftalar da benimde aynı şekil açtığım post var 😍 Dişi kuş sendromu adı 😂 38+3 gören derki bunun nasil, doğumuna günler var hala temizlik yapıyorum deli gibi olur da bir an doguma gidersem ev temiz kalsin diye😂😂
BusrAlpay_34 Arslaninannesi haftamız aynı ben yerımden kalkamıyorum 🤣🤣 uygulamada son haftalarda hareketlilik normal yazıyordu bebek aşagı ındıgı için anne bıraz rahatlıyomş midede ve Organlarda baskı azaldığı için