Aynısı bende de var. 38′de başladı. Kaşısam bir dert kaşımasam bir dert. Doktoruma söyledim, o da doğuma kadar devam eder bu. Doğumdan sonra düzelir ancak dedi. Ben de sürekli krem sürüyorum. Islak havlu kıyuyorum o da rahatlatıyo. Göbek deliği çevrem artık yara oldu. Bacaklarım da çok fena😔 39+6′yım.