SineMina Asiri pahali degillermi 60-70 tlden asaya bisy yok sanki neden bukadar pahali minicikler aslinda ya 😪
Tlyaltnts @SineMina valla indirimdeyken alın sonra insan kendini kazıklanmış hissediyor şuan e bebekte baya indirim var kaçırmayın
Tugcem50 Bende bim a101 ve şimdi e bebekten aldım lcw dan da aldım aldıgım parcaların tanesi 15 lirayı gecmemistir en uygunlarını aldım 3 ayda bir bime geliyor genelde takip ederseniz bütceye uygun seyler var