37+5 teyim normalde zaten sancılarım agrılarım oluyordu bebek asagı baskı yapıyordu nst de sancım 100 leri buluyordu ama bugun daha farklı kızlar büyük bir gaz dolaşımı var gibi alt bölgelerde hareket ediyor bebek sag kemiğime dogru baskı yapıyor bazen sanki idrar gelir gibi tutmaya calısıyorum bebek alta baskı yaptıkca neden böyle olur ki gecen hafta acılmam falan yoktu ama sancım nst de 100 Dü sizde de böyle mi aynı haftada olanlar