_haziran 5 6 gün kalasi yapmıştım testi negatif çıktı çok üzülmüştüm az da olsa çıkar diye umudumu kestim. adet günü yaptım bazı belirtiler oldu suphelendim çok çok silikti adetten 1 gün önce bile yapsam çıkmazmis herhalde o kadar silikti düşün. Adet gününü bekle derim canım belki hamilesin ama negatif çıkar kendini boşu boşuna üzersin. Sabret biraz daha. :)