39+1 haftalıkken kendi isteğimle 21 ocakta sezeryan doğumum oldu 1 hafta öncesinde anestezi uzmanıyla konuştuğumda genel anestezi istediğimi söyledim çünkü spinalden korkuyordum anestezisyenin covid nedeniyle gizli bir virüs varsa ciğerlere iner entube olursun en iyi spinal sezeryan demesiyle ikna oldum iyikide olmuşum..🥰
21 ocak sabah 8 de çıktık yola hastane bize 1 saat doğum 11 de gerceklesicek yolda arabanın bozulmasıyla hastaneyi bulmamız 10.30 du hemen 2 hemşire geldi siyah önlüğü giydirip damar yolu açtılar sedyeye bindirip ameliyathane indik “kaan boşnak bırakma kendini”😃 çalıyordu ameliyethanede anestezisyen geldi kambur bir sedyede olabildiğince önüme eğilmeli istedi omuriliği bulamadı galiba 3.seferde uyustugum halde acımadı..Bacaklarımda bir sıcaklık hissettim bütün vücudu ilacladigi halde dokunma bile hissetmedim daha sonra doktor geldi o zaman baya korkmaya basladim tansiyonum falan baya düştü ama sakinleştirici gibi bir iğne attılar öyle bir rahatlama geldi ki neredeyse uyuyordum 5 dk sonra kızım Beren Ela 2.870gr doğdu doğumdan sonra illa acınız oluyor ama dayanilmicak birşey değil zaten hastanede ağrı kesici yapıyorlar acı hissetmiyirsunuz..Bu arada doğum kilosunu dert etmeyin 15 kilo almıştım 18 gün oldu 11 kilo dikkat etmediğim halde kendiliğinden gitti Yaptığım en büyük hata ilk gün sütüm gelmedi minik doğduğu için sarılık olmasın diye mama vermiştim şimdi memeyi emmiyor biberona alıştı bende sütü sağıp biberonla veriyorum. Allah isteyen herkese anne olmayı nasip etsin inşallah.Hamile arkadaşlara da bir avazda doğurmak nasip olsun..
Bu arada
Kesinlikle penye gecelik alın yanınıza ameliyat yerinden dolayı pijama giymedim çok kullanışlı oluyor
https://hizliresim.com/m0jgmB