Benim gebelikten yıllar önce başlamış tiroid problemim var,tamamı alındı tiroid bezimin. Tahlilleri rutin yaptirmak çok önemli gebeyseniz ya da planlıyorsanız ayda 1, değilseniz 3 ayda bir görüyordu beni endokrinoloji ama her doktorun çalışma şekli farklı olabilir tabi ki. Özellikle gebelik planlamaya başlayınca hiç aksatmadim tahlilleri ilaçları vs., bir de kullandığım folik asitin içinde iyot takviyesi de var. Onun dışında yiyip içtiklerinizle pek de ilişkili değil açıkçası 🤷 gebelikten önce her gittiğim doktor korkuyordu açıkçası biraz, işte hamileliktebu hastalık şöyle sıkıntılı bunlara yol açar falan diye ama çok şükür takip ettirdiginiz sürece değerleriniz zaten hemen düzene giriyor. Yeter ki ilacı aksatmayin. Endokrin bölümü yoksa dahiliye de bakar sabah aç karna ilaç almadan bir kan testi verin sadece