37*4 günlüğüm Şubat sonu bebiş gelicek aramıza ama korkuyorum bi yandan keşke daha içimde kalabilse çünkü coronadan korkuyorum :( ben dikkat ediyorum ama aile apartmanındayız diğerleir dikkat etmiyor kaynanamlar falan olsun herkes herkesle görüşüyor kimse düşünmüyor ben mesafemi korumaya çalıştıkça yanıma yaklaşıyorlar bebek doğunca illa kucaklarına alıcaklar deli oluyorum ben bu kadar dikkat ederken onların etmemesi biyere çıkmıyorum kimseyle görüşmüyorum ama ben dışında herkes görüşüyor benimle görüşmeyinde diyemiyorum napacam şaştım sizde benim gibi korkuyor musunuz ? :((