ilayda-52 benim vardı. Ara ara doktor testle takip ediyor antikorunuz var mı yok mu diye. Bazı doktorlar 28.haftada antikor aşısı yaptırıyor(kan uyuşmazlığı iğnesi) o aşı erken doğuma karşı sizi 40.haftaya kadar koruyor. Bir de doğum olunca bebeğin kan grubu eğer pozitifse tekrar aşı yapılıyor. Mesela benim kızım negatifti, doğumdan sonra iğne yapılmadı. Ama doktorum 28.haftada aşı yaptırmıştı.
kan uyuşmazlığı tehlikeli bir şey değil. Ama kanama olursa (Allah korusun) , doğumdan sonra muhakkak hatırlatmak gerekiyor aşıyı.