Selam kızlar 35+2 hamileyimm ve bir kızım olacak😍 hastane çantamı hazırladım fakat ufak tefek şeyler kaldı emzik,biberon,pişik kremi,göğüs pedi, göğüs kremi,şampuan,bebek yağı,haricinde eczaneden ne alabilirim kızlar bana yardımcı olur musunuz muhakkak al dediğiniz şeyler nelerdir🥰😜