Ben de zayıf hamilelik geçiriyorum. Ne olur ne olmaz diye rutin olarak kan şekeri ve 3 aylık şekerime baktırdım hepsi normal çıktı. 20 haftalık gebeyim ve geçen hafta da bu testleri yaptırdım ve yine normal çıktı. Doktorum da şekerden korkma zayıfsın diye beni destekledi. Ayda bir iki göz kararmalarım oluyordu. Bu gün şerbetli tatlı yedim ve bir saat sonra bir bakayım ne kadar yükseliyor diyerek kan şekerime baktım ve sonuç 50!! Bir şeyler ağzıma atarak şekerimi yükselttim ve yine 3. Saat sonrası 54 e düştü. Yani anlayacağınız. Vücudunuza şeker yüklemesi ile detaylı ölçüm olmalı ki siz diyabet olup olmadığınızı öğrenin.ailemde diyabetli yok, sağlıklıyım, zayıfım . Ama kendime dikkat edip bakmasaydım böyle bir problemim olduğunu anlamadan gebeliğimi sürdürecektim ve belki de bebeğime zarar vermeye devam edecektim. Lütfen bu konuyu es geçmeyin sonradan üzüntü yaşamayın arkadaşlar