Emilyy ben de 30 haftalığıö ve erken Doğum riskim var, bu akşam çok kötü geçti bir yandan da akşam karnıbahar yedik acaba gaz sancısı mı diye de şüphem oldu , doktorum şunu söyledi eğer belden başlayıp kasıklara yayılıyorsa ve pozisyon değiştirmene rağmen gitmiyorsa , sancı bıçak ağrısı gibi girip çıkma değil de yaygınsa, 5 dk Aralık’la gelmeye başladıysa Doğum ağrısıdır hemen hastaneye gel diye tembih etti. Dinlenince pozisyon değiştirince geçip geçmemesi kıstas yani. Bir bakın bakalım geçecek mi bir de sakinleşin tabi kafanızı başka birşeylerle meşgul edin