Deniz68 Benim sağlık problemim yüzünden planlı sezeryanim olacaktı 38+5 gibi alırız demişti doktorumuz ama 36. Hafta da akşam ishal oldum ve içim huzursuz oldu sık idrara çıkıyordum aferdersin klozetten kalkıp bidaha oturuyordum. Bende bir hastaneye gideyim dedim ve benim sancılar sürekli 98 lerden aşağı inmedi ama bende tık yok ebe soruyor birsey hissetmiyormusun düzenli sancın başlamış diye ama hiç hissetmiyorum. Yatış yapıyoruz doğum yapacak gibi eşyalarını al dedi. Suyum vs gelmediği için sancıyı da hissetmediğim için doğumu durdurucaz dediler ve 2 doz ciğer gelistirici vuruldu. Doktorum da çok beklemez alalım dedi ve oğlum 3.170 kg dünyaya geldi 😊Genel anestezi ile doğum yaptım çok kolay geçti çok şükür 2 gün sonra 3 aylık olacak maşallah 7 kg 😊