esraizmirli Gurcunur bende 29+5 günlük hamileyim dün doktor kontrolüm vardı ayda 1 gidiyordum doktorum artık 3 haftada bir gelmemi istedi geçirmemeye çalış dedi dikkat edin bence artık yolun sonuna geldik gibi 🤣👶🏻☺️
esrkrt2808 Gurcunur Aslında doktorunuzun sizi çağırmış olması gerekiyor..Bana daha muayenesindeyken kendisi ayarlıyor hemen randevuyu oluşturuyor..Siz bence en kısa sürede gidin
raabiia Ben 30 dan sonra 2 haftada 1 37 den sonra her hafta gitmek gerek diye biliyorum doktorum öyle demisti yani
Merve_kucuk Gurcunur 8 gün var. Randevu almadan gitseniz sıra çok mu oluyorki. Her ihtimale karşı doktora gidin bi baksınlar ne olur ne olmaz. Bebegin kilosuna suyuna falan
Emire-09 Bence doktora göre değişiyor ben en son 32+0 da gittim bir de bu gün gideceğim 36+5 ım🙈😂Bende hep artık sıklaşır demiştim ama gerek görmedi benim doktorum burada herkes benden çok daha sık gidiyor ve özele gidiyorum bu arada😊
BA3480 Emire-09 hangi hastaneye gidiyorsunuz ben de 32 haftalık oldum da sıklaşır mı acaba diye düşünüyordum 😅