Derinmaviozkn 3 kez gömülü diş çektirdim İstanbulda. Yan olarak büyüyordu diğer dişlerimi sıkıştırıyordu. Röntgensiz, ağrısız, sızısız. 2 hamleyle gömülü, kökü kocaman dişlerimi çektirdim. Her türkiyeye geldiğimde birini çektirdim. 5 dk bile koltukta oturmadan.. Normalde yurtdışında yaşıyorum. Burada cerrah çekiyor diş hekimleri asla çekemiyor iki dişçi arkadaşım var ikiside bilmiyoruz dediler o zmn 🙈 Siz işin uzmanına gidin onlar hallederler ☺️