Mrymozr Ahucan 35 haftalik olduk bizde. Haftaya cati muayenemiz var bende merak ediyorum ama kendini kasmazsan falan acimiyo diyenler var 🙄
Bllikli Ahucan alttan muane olduysaniz aynı onun gibiymis nasıl aletin ucuna jel suruyo elinede sürüyormuş hiç acı felan hissetme olmuyomus öyle diyolar ama inşaallah kolay geçer
Tugcem50 Bende 33 haftalıgım insallah sagsalim kavusuruz ben bebek yokken kontrole gitmistim o zaman smear testi ve yumurtalıklarıma bakmıstı kamera gibi biseyle onun gibi biseyse acımadı insallah öyledir😬
Goksuuuu 33+3den selamlar birşey soracağım doktor çatı muayenesinden önce söylüyor değil mi yani 36.hafta çatı muayenesi yapıcam ona göre gel diyor yani?? Bizde hiç doktor çati muayenesinden bahsetmedi 36.hafta kontrolüm var direk yapmaz herhalde