Ayazz21 Sevgi1907 bekleyince gelmiyorlar gibi hissediyorum artık 😀 bizde kalbimiz ağzımızda babasıyla ama tık yok 😂
Ayazz21 Attent bende öyle gerçekten yatınca kalkamıyorum tek basına 😀 dönemiyorum 😀 merdiven çıkıyorum 10 dk kendime gelemiyorum 😂 zor ama değer 🥰
Ayazz21 Ukubrakoc ikililere düşmüşsün☺️ Bundan sonrası çok daha kolay hazırlıkları hızlandırdıgın için sanırım hemen bitiyor son 2 haftaya kadar 😂
Mlk84 Son 72 görünüyor ama sezeryan olacağım için daha önce olacaktır hatta daha önce erken doğum yaptığım için artık diken üstündeyim 🤲🏻
Beyzahturgut Allahın izmiyle gelirse Şafak doğan güneş ☀️ Bir parmak kadar açılma varrahmin dhaa yumuşak dedi ama bende düzenli sancı yok bacaklarım kasıklarım ağrıor artık vücudumu taşımakta güçlük çekiyorum🤦🏼♀️
Ayazz21 Beyzahturgut inşallah gelir canım 🤲🏻 Doktorum çatı kontrolü yapmadı o yüzden ben açılma var mı yada yumuşama bilmiyorum cuma günü gidicem artık bişey söyle diye düşünüyorum ☺️😀
Ayazz21 MSBebek İnan bende aynı şekilde belirti bekliyorum canım 😀 biraz bacak içlerin ağrıyor , ağırlaştım artık yatakta dönmek çok zor merdivenler çok zorluyor ama bunlar belirti mi ki İnan hiç bilmiyorum sadece büyük artık diye düşünüyorum 😀
Ayazz21 _eylul09 bu kadar az kalıp beklemek çok zormuş ☺️ Hep kendimi dinler oldum acaba bu gece sancım olur mu diye 😀