FigenY Merhabalar 10 haftalık hamileyim göbeğimin sağ tarafında bi ağrı hissediyorum bi ağırlık gibi, yatakta dönerken dönemiyorum. Benimle aynı problemi yaşayan var mı ? Korkmalı mıyım ?
FigenY Sevimvrs geçmiş olsun sizlere de 4 haftada iken benimde öyleydi ama geçti ilerleyen haftalarda şu an tekrar başladı. Büyümeye başladığı için mi yaşıyorum bu ağrıları acaba ?
Sevimvrs FigenY Rahim büyüdükçe karın gerilmeye başlar o yüzden bu tür ağrılar olabilir bunda korkulacak bir şey yok tedirgin olmayın Rabbim size de evladınıza can sağlığı versin diyelim,sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah… ☺
FigenY Sevimvrs Sevimvrs Çok teşekkür ediyorum, Allah sağlıcakla sizinde kucağınıza almanızı nasip etsin 🙏🏻