Birmelekanne Merhaba güzel anneler sakaryada gittiğiniz doktorlar kimler biz 19 haftalık olduk adatıpta erman beye gidiyoruz bu aralar metin mutluyu çok duyuyorum gitmek istiyorum açıkcası fikirlerinize ihtiyacım varrrr 🤰🤰😘😘😍😍
Tubitoo Birmelekanne merhaba konak hastanesi Sedat Umur çok memnunum tavsiye ederim doktor arayan herkese. Her sorumuza sabırla yanıt verip, korkularımızı alıp götürüyor 🙏🏻 Sakinleştirici bi etkisi var 😊
Glmsr 60Hasretelaa konak hastanesine gidiorm doktorum doğum ücreti 2000 tl dedi normal veya sezeryan fark etmiyormuş herşey dahil fiyat dedi oda süsleme falan
Tubitoo 60Hasretelaa 2000 tl normal ve sezeryan farketmiyor içinde fotoğraf çekimi, albümü, takı yastığı ve kapı süsü varmış 😘
Bahar54 26 haftaligim Adatip Reyhan hanima gidiyorum Egitim arastirma Aslihan Kal Kaymaz a takipliyim 😇
SedaUfuk54 Glmsr oda süsleme dedikleri bi kapı süsü ve takı yastığı canım başka süsleme yapmıyorlar arkadaşım 4 gün önce Konak’ta sezaryen ile doğum yaptı bide foto çekimi oluyor onun içinde o da sadece Doğum esnasında çekiliyor başkada çekim yapılmadı
Glmsr SedaUfuk54 ay ben doğum esnasında bi fotoğrafçıyı istemem ki içerde sonra odaya gelip çekiyorlar falan demişlerdi
Gamzecatalbass Beyhekim de sevilay hanıma gidiyorum ilk hamileligimde gülten hanıma gitmiştim şuan ssvd istediğim için sevilay hanımı tercih ettim çokta memnunum 16+4 🤗
RmeysaAkba Gamzecatalbass neden değiştirdiniz Gülten hanımı ben ona güdeceğim yarın ilk kez de bi sorun mu old
SedaUfuk54 Glmsr ben Doğum yaptığı gün oradaydım canım Doğum esnasında çektiler foto dedi arkadaşım akşama kadarda oradaydım kimse gelipte foto çekmedi
Tubitoo SedaUfuk54 bende öyle biliyorum doğumhanede sadece çekim ☺️ odada bizde çekebiliriz zaten bence önemli olan doğumhane 👍🏻