Zynp_H 18 haftalığım demir vitamini ve diğer vitaminlerim bitti bugün. Tekrar yazdırmam mı gerekiyor yada kaç haftaya kadar kullanılıyor bilen var mı acaba??
ogrencianne35 Zynp_H benim doktorum pregnomarin diye bir vitamin verdi doğum sonuna kadar kullanacaksin ddi 🤔
archmom Zynp_H doğuma kadar canım dogumdan sonra süte yönelik takviyelerle devam ediyorsun . 22. Haftana da gelince kalsiyum magnezyum ilave edilecek 🥰
kplmn Zynp_H ben son ayımdayım hala vitamin kullanıyorum bittiğinde hastane uzaksa sağlık ocağına yazdırtabilirsin öyle yapıyorum..
Zynp_H Nurov heaa teşekkür ederim 😊 vala ilk gebelik doktorda biraz ters ne sorsam kadın cevaplamıyor hiç gidesimde yoktu zaten ona iyi o zaman eczane ye gideyim
Bsydz Doğuma kadar kullanılıyor eğer reçeteyle verilen bi ilaçsa sağlık ocağından da yazdırabilirsin kendi doktoruna gitmene gerek yok canım