glcncbn Bana 12.haftada erkek, 17 haftada kız dendi ama hala tereddütteyim. Haftaya kesin öğrenirim herhalde ayrıntılı ultrasonda 😬😁
Dnz_yksr 12 de kiza benziyor dedi 16 da kız dedi detaylıda kesin kiz dedi 24 haftalik olduk hala kız minişim 😆
Mavi87 Meriseymen hadi inşallah, bende çarşamba gitcem. Kızım olmasını istiyorum. Hayırlısı sağlıklısı tabi en başta
Gamzeakd Benim kız da bi edepsiz çıktı 😂😂 iki kere gittim hem 15+2 de hem 16 da ikisinde de apaçık gösterdi 😂😂🥰 kızlar göstermiyo diyolar bide … ben bile gördüm yani 😅
Gamzeakd Meriseymen evet yaa bir oğlum var insan ikincileri daha merak ediyor nedense 🌸😂 ilkinde o kadar merak etmemiştim .
Kadze Meriseymen bnm ilk gebeligimde 11-12.haftalarda kız tahmini almıştım çok ısrar ettiğim için 😂doktor iyiyse doğru çıkıyor canım smdi 14.haftanin içindeyim meraktan ölüyorum ikilide erkeğe benzio dedi 13.hafta gittigimtdoktor erken dedi 🤷