byzza16 058elf yaa ne guzel tesadüf bizde Elif Meva koyucaz ☺️ Kimlikte tek Meva düşünüyoruz ama kulağına Elif Meva okunacak
058elf byzza16 çok güzel adlarıyla yaşasın prenseslerimiz inşallah 🤗 eşim Elif istedi bende Meva o yüzden kimliğe ikisini de yazarız büyük ihtimalle 😉
Y-123 leylosule teşekkür ederim cnm eşim tuana istedi bende beyendim kararsız kaldım tekrar teşekkür ederim cnm
byzza16 058elf aynen aynen benim eşim de elif istedi bende meva isteyince Elif Meva olacak inşallah ☺️
Hasret_ 058elf bu erkeklerin Elif tutkusu anlamıyorum 🤦🏻♀️Elifler çok dik başlı oluyor kurandaki ilk harf dıye konuluyor ama tek anlamı olmayan harf ve isimmiş iyice araştırın neyseki eşimi vazgeçirdim
Busra_15 Merhaba ben yeni katıldım daha benim bir oğlum var adı egemen şimdi 28 haftalık hamileyim kızım olucak inşaALLAH ama bir türlü isim bulamadık oğluma uygun bi isim ne olabilir acaba
Ferahfezaaa Aysima, düşünmüştük ama sevmediğimiz bir akrabanın kızı doğdu ve Aysima koymuşlar biz otomatikman vazgeçtik şimdi yeni isim arıyoruz