Bizde 35. Haftadayız
doktorum sezaryan olacagından 4 mart dedi bakalım
Acayip rahat kuş gibi hamilelik geçirdim ta ki 33. Haftaya kadar artık iyice hareketlerim kısıtlandı
gece uykularım yok aynen bel agrısı bebegın baskısı bunu da şükür normal şeyler ama zorlanıyorum…öte yandan da heyecan endişe çocuklarımı düşünmeler falan 😅