E-G-C başlangıçta ben hiç yemiyordum korkudan, o zamanlar hamile değildim hatta bir süre psikolojik tedavi gördüm diyebilirim çünkü çok zayıflamıstım hem ameliyat sonrası hem yutma güçlüğü mide sorunlarım da çıktı reflü vs neyse hepsi biraraya gelince bir hafta hastanede yattım o süreçte damardan beslendim diyebilirim. Sonra doktorlar baktı aşılabilir bir durum, tedavimiz bu kadar siz bundan sonra evde gaviscon mide koruyucu ile devam edebilirsiniz dediler çıkardılar beni. Tabi bir süre zorlandım ama sonra yavaş yavaş yemeye basladım, iyice çiğneyip dikkatlicene yutuyordum sonra zaten alıştım, baktım bir sorun olmuyor sadece hissen öyle, geniz akıntısından dolayı zor geliyormuş gibi hissediyorum ve ya reflüden ötürü bazen geri geliyor gibi oluyor o zaman da gaviscon kullandım. Hamile kaldıktan sonra da gaviscon mide koruyucuyu bıraktım, bebeğim için ben de yedim ilaçları içtim dikkat etmeye çalıştım hala öyle hamdolsun diyorum idare ediyorum