Tugbabuglem58 aselsmom ben yasamis biri olarak soyledim canim tedbirini al taktir Allahtan yani gebelik varsa dusuk tehlikesi olabilir tabi yerlesmede olabilir ama gebelik yoksa bile adetiniz gelene kadar ki hamileyim psikolojisi gebe olmadiginizi ogrendikten sonra gercekten cok yipratici oluyo
aselsmom Tugbabuglem58 haklısınız insan kendini hamile olarak düşününce birde negatif çıkarsa üzüntüye kapılıyor
bb_yrl aselsmom benim sizinle aynı gidiyor. Benimde lekelenmem durdu. Göğüs ağrısı kasık ağrısı var ama hala adet olamadım. Yerleşme kanamasıdır belki diye umut ediyorum
Tugbabuglem58 aselsmom hayirlisi olsun olabiliyor hormonlar degiskenlik gosterebiliyor hamilelik istiyosaniz psikolojik oluyor
Burcudunya Herkesde yerlesne kanaması olmak zorunda mi acaba bende çarşamba gunhnigrendim 3 3 buçuk haftalık hamileyim ama tabi net de degil ultrasyonda belli oluyormuş ne kadar lik oldugu herkesde yerlesne kanaması oluyor mu acaba