Gizemooo Kızlar selam antalyadan yazıyorum asv kadın doğum muayene ücretleri ve doğum fiyatları hakkında bilgisi olan var mı???
Gizemooo Gizemligizem Gizemligizem 17+3 ofmye gidiyorum aslında doktorumdan memnunum ama asv yaşam bana çok yakın muayene ücreti uygun olunca doğum ücretinide ondan merak ettim açıkcası🙂 senin kaç haftalık?
Gizemligizem Gizemooo benim daha 5. Hafta canım :) ben yaşam sv da bayan doktora gittim ama hiç memnun kalmadım tavsiye etmem ama tabi insandan insana değişir ☺️
Gizemooo Gizemligizem Gizemligizem hadi ya işte bazen hastanenin yakın olmasıda birşet ifade etmiyor ve doktorumu epey arastırıp tercih ettim birde bir iki tanıdıgım o hastanede farklı doktorlara gitti doğum servisi hemşireleri baya ilgili ve temiz dedi bu yüzden ofm tercih ettim doktorum da akif bey eğer düşünürsen bilgin olsun canım
Gizemligizem Gizemooo akif beyi biliyorum ama bende mevlananın ordaki midtown plaza da muayenesi olan gülser hanıma gideceğim..daha önce anadoludaydı yeni açtı burayı .) Bende park antalyanın orda oturuyorum yakınız sanırım🤩
Gizemooo Gizemligizem hayırlı olsun canım ben o doktoru bilmiyorum. aaa öyle mi evet bende park antalya halı saha karşısında oturuyorum beyaz evler sitesinde :) yakınmışız evet
Gizemligizem Gizemooo sevndim canımm bizim buraya yeni bir poliklinik ve sağlık ocağı açıldı biliyormusun ordayım yan binalarında 🤩
Gizemooo Gizemligizem şehit doktor nazım atillaydı galiba dimi ben 2 yıl olucak evleneli tasındıgımdan beri var onun dısında baska bir yerse bilmiyorum canım, hatta yarın aşı vurulucam orada tetenoz
Gizemligizem Gizemooo evet evet orası çok yakınım oraya bnde 23 yaşındayım 3.senenin içindeyim işte evliliğin 🥳 nasipse görüşürüz insallah 🙏
Gizemooo Gizemligizem inşallah canım ben istanbuldan geldim gelin olarak o yüzden bir tek teyzemin kızı ve cocukluk arkadasım var burada onun dısında eşimin ailesi var arkadaş oluruz tabikide :) bende 25 yaşındayım nerelisin peki
Gizemligizem Gizemooo ben buralıyım çocukluğumdan beri aynı mahalledeyim evlendim eşiminde evi burdaydı şansıma iyi oldu yabancılık çekmedim 🥳 arkadaş oluruz tabiki ben sevinirim sen teksin burda yanlız hissetme 🤩