Canim bende aldim 2 yil a yakin oglum icin kullandim . Prima kullaniyorduk ilk baslarda . E bebek de gorevli primadan gecis yapanlar cok memnun kaliyor dediginde bi deneyelim dedik ve cidden memnunda kaldik . Dogacak bebegimdede baby me kullanacagim . Ben tavsiye ederim