EdaY34 Kızlar oğlum 2 günlük bu gün 2 kere böyle çiş yaptı hastane normal dedi akşam tekrar görünce korktum başına gelen varmı sonrasında bir şey çıktımı ?????
Epifenomen EdaY34 bunun birçok nedeni var, ilaç kullanıyorsanız o yapmış olabilir. Uzun süre aç kalmış veya yağlı sütü fazla alıp ön sütü çok az almış biraz susuz kalmıs olabilir. Bunların hiçbiri bebeğin sağlığını tehdit eden bir şey değil korkmayın.
Mammimammi EdaY34 3 oğlum var. 3 ünde de aynı şeyi gördüm. İdrarda kristal deniyor. Turuncu pembemsi bir rengi oluyor. Bana doktorumuz bir süre süt ürünlerini kesmemi söylemişti. Kesince geçti. İnsan bir anda görünce kan mı diye panik oluyor ama degil. Normal sayılabilecek bişey. Doktorunuz da normal demiş zaten. Aklınızda sorunu işareti kalmasın diye başka doktora götürün isterseniz. Ama korkulacak Bişey yok bence
Kubra64 Bizde böyle olmamıştı sadece ilk günler büyük çişi baya koyudu oda normaldı. Çişinde bir Pembelik var gibi en iyisi yinede bir doktora danışmak veya başka bilen belki olur