Takma kafana cankm geçer dediyse geçer. Benm kızımada beyninin iki tarafında su baloncukları var zeka geriliği var . Down sendromlu demişlerdi çok şükür şimdi 8 yaşında dua et Allahın izniyle geçer. Banada doktor beynindeki su baloncukları bebek büyüdükçe geçer demişti geçti de