Melissaa Merhaba kızlar 30 + 3 haftadayiz. İki günden beri goguslerimin dibinde kırmızı damar şeklinde çatlaklar oluştu . çok agrı ve sizlama yapıyor. Sizce ne kullanmayalim. Badem yağını önerdiler fakat 2 3 saat sonra tekrar ağrıdı başlıyor ... Çok sıkıntılı😢
Merve26 Melissaa hindistan cevizi yağı kullanıyorum 15.haftadan beri bişey olmadı fakat su tuketimide çok onemliymis 3litre içmeye çalış
Deletedmom83 Melissaa canım benim doktorum lierac verdi gogüsede sürülüyor ucuna değil ama . Bende gögsüme bişe olmaz gögüs çatlarmı diye işte bir cahillik yaptım sürmedim hep karnıma sürdüm. Ve benimde küçük küçük çatlamaya başladı