Nrsn28 Canım korkma Rabbimin izniyle birşey olmaz inşallah. Benimde 6. Haftamda oldu kahverengi akıntı şeklinde lekelenmelerim oldu. Doktorumla görüştüm acilde düşük iğnesi yapıldı. Hatta sonradan 2 tane daha yazdı doktorum. Ama tamamen tedbir amaclı korkma yani. Ayaklarının altına bir sey koyup uzan dinlen bol bol. Yarın her ihtimale karşı doktora git yinede. Bende şuan 7+2 yim. İlk gördüğüm zaman çok korkmuştum ama sen korkma kötü birşey yok için o ferah tut diye söylüyorum.