Dnzz888 ben kendimi tek olmaya hazırlıyorum psikolojik olarak bi annem var o da tedavi sürecinde hasta gelebileceğini sanmıyorum. Eşim daha bu sabah ise giderken söyleniyordu doğum yaparsan kim gelir yanına diye bnde dedim ben tekim boşver kimse gelmesin ilk doğumda annem yanımdaydı yanimda olmasıydı kim gelecekti sizinkiler mi dedim. Allahtan ilki normaldi tek basima herşeyi yapıyordum sağlıkla buda normal olsun insllh.