Aygul_Aliyeva Kizlar merhaba, 13 hafta +5 gunluk hamileyim su an cok heyecan , stres, korku gecirdim, bebegime bir sey olurmu?stresden dusuk yasaya bilirmiyim??lutfen acil cvb verin😞
-Bicibici- Aygul_Aliyeva canım sakin ol. Korkma şu an sen ne kadar stres yaparsan bebek de içerde o kadar stresli olur sen sakin ol. Kasık ağrın kanaman yoksa bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.