Dilan_tuana aynen işte bak herkes aynı düşüncede çünkü 38 hafta normal yani onda artık almaları lazım direk ya i neyine bekleticekler ki boşuna arkadaşıma da gün vermiyoz ağrın sancın olursa gel demişler e hadi olmadı nolacak nerden bilecez benim bir tanıdığımında da hiçbirşeyi yokmuş günü gelmiş geçmiş bebek içerde meğer kakasını yapmış suyu zehirliycekmiş nerdeyse en son komtrolde ortaya çıkınca apar topar doğuma sezeryana almışlar bebeğini kaybedebilirdi belkide yani ağrı sancı olunca gel demek birşey değilki valla istedikleri kadar hastane açsınlar şu sistem deilmediği sürece biz daha çok çekeriz yani bende bilirim özele gitmesini ama imkanım el vermiyor işte napalım aynı sistem devlette de olması gerekiyor hadi yoğunluk olur anlarım ama birde bu şehir hastanesi adı üstünde yani burda bari yapmasalar 🙄🤷🏻♀️ Allah sonumuzu hayır etsin yani bilmiyorum az önce eşimle konuşuyorduk o zaman geldiğinde beklemeyiz bizde madem ağrım sancım var dersin gideriz dedi dedim öyle demeylen olsa keşke 🙄 nstye bağlıcaklar edicekler bide birşeyin yok deyip yollarlarsa görürüz dedim 😒