Şöyle düşün insanlar aşılama yapıyor yok tüp bebek yapıyor kackere hastenelerde sürünüyor git gel yapıp eve geliyor iğneler maddi olduğu kadar manevi çabalar verip elleri bide boş dönüyorlar sen şükürler olsun gebesin bundan mutluluk duy ve şükret bebeğini alınca hepsini unutursun sonuçta anne olucaksin olsun okadar vücudunda degisiklik gecici zaten gecmezsede artık teknoloji tıp ilerledi lazerle çözümü var dert etme Allah çözümsüz dert vermesin