Sedaerhan post açtı saçmaladı ,ben başka postu cevapladım o ara baktım oraya geldi başka hesapla aynı cümleler imkansız 200 e yakın yorumları tek tek okumak belli ki aynı kişi .yetmedi başka hesapla girdi kendini destekledi ben senin bu iki hesapta deyince ben yeni açtım dedi.iyi de yeni açtın madem maşallah o kadar yorumu ne ara okudun bide aynı cümlelerle tartışmayı nasıl devam ettirdin üç hesapta senin dedim sustu.şaka gibiler izin verilmemeli birden fazla hesaba