SevimnurBaaran Kızlar 10+1 günlük hamileyim bugün adet olacakmışım gibi ağrı var normal mi? Korkuyorum. Çalışıyorum ayaklarım çok üşüyor onunla alakası olabilir mi?
Mervee SevimnurBaaran adet dönemlerimde bana da aynısı oluyor ve bebek büyürken olurmuş, korkulacak bir şey yoktur bence ama sen yine de doktoruna danış, ayrıca ayaklarını üşütme
Mine SevimnurBaaran ayaklarını sıcak tutmaya çalış canım rahim büyümeye bebek yer yapmaya çalışırken ağrılar olabilir dikkatli ol kanaman olmadığı sürece normal🤗