Ayrıntılı ultrason İçin doktora gittik.23 haftadayız ama ultrasonda 20.haftada görünüyor bebeğim.Tansiyonum 16.11.Doktor bebeğe kan akışının tam olarak sağlanmadığını ve sütununda bitmek üzere olduğunu söyledi.Üniversiteye yönlendirdi yarın sabah heyete gireceğim.Ne yapacağımı. Bilmiyorum bunu yaşayan varmı.Lütfen birşeyler yazın.15 ay öncede 6aylık bebeğimi ölü doğum yaptım.Tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum.