2prensannesi06 Samira34 bende 30 haftalık hamileyim bu ara nedense ishal im anlam veremiyorum bide tansiyon ve şeker düşüklüğüm var fenalık geçiriyorum 😪
Kuzularm Samira34 tam 30 haftalik olcaz yarin cok fazla yuruyemiyorum hemn agri oluyo kasiklarimda batmalar oluyo mide yanmalari faln cok fazla var
Samira34 Fatmamuduk kan degeriniz iyi mi peki ? Bana doktor 10,2 gbi bi rakam soyledi dusukmus sanirim oo yzden olabilir
Fatmamuduk Samira34 Benimde kanım düşük çıkıyor tam net değeri bilmiyorum ama bu yüzden bende de sanırım ve bebek baskı yapıyor aşağı o da var ayağa kalkmak istemiyorum resmen
H-M Bende 31 haftalık oldum ama 30.haftada gündüzleri uykum gelmeye başladı bi ağırlık çöküyor uyuyorum.