Kızlar ay sonu aşılama için başvuru yapacağım . Şehir hastanesinde düşünüyorum . Eşimde
ve bende görünürde sorun yok 1.5 senedir deniyoruz eşimde sorun vardı düzeldi ama hâlâ yok rahim filmi çektirmedim zaten aşılama esnasında çekiyorlar zaman kaybetmek istemiyorum artık . Merak ettiğim konular var cevaplar mısınız
1 ) Spermdel rastgele sperm mi alınıyor yoksa ileri hızlı , şekli düzgün , kaliteli olanlar mı seçiliyor
2 ) Sizde sorun neydi ne için aşılama yaptırdınız?
3 ) Aşılamanız ilk seferde tuttu mu ?
4 ) Tavsiyeleriniz neler ?