CananAydn Merhaba annisler, 2 li testi yaptiramadim 3 luyu yaptırayım dedim onda da sonucum yüksek riskli çıktı. İkinci hamileliğim ve 26 yaşındayım. Genelde bu testlerin yanlış olabileceğini söylüyorlar. Yinede kafam karmakarışık 🙄🥺
CananAydn CananAydn _hira_ tam anlamıyorum da doktor yüksek dedi perinatolojiye yönlendirdi direk bı açıklama da bulunmadi🙄
_hira_ CananAydn ikili testte 1:250 altı riskli diyorlar ama üçlü ve dörtlü de bende tam bilmiyorum . Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻