Buket_005 32+3 üm göbek deliğimde agri acı hissediyorum arada ilk gebeliğim de olmamıştı sizce nedendir birde aynı haftadakiler neler yaşıyorsunuz sürekli kasılma halindeyim ben
sntn Buket_005 bebek kordonuyla oynuyorsa o yüzden acıyor olabilir canım benim de çok kasılmam oluyor
Cressida Buket_005 aynısı bende de var . 32.deyım doktora da sordum normal dıyor. sanırım artık bebelerimiz sığamıyor :)) bı sıkıntı olcagını dusubmuyorum. ☺️ Sağlıkla alalım ınş
Kepiiiiianne Buket_005 Aynı haftadayım of bende de cok agrı oluyor özellikle sırt ve kaburgalarım🤦♀️ Çözüm bulabılen var mı?