ilayinannesi Can34- hayırlı olsun inşallah bizim de kızımız olucak😊❤Rabbim saglikla evlatlarimiza kavusmamizi nasip etsin hepimize 😊
Kdk Neslihan5252 evet sizi hatırlıyorum 1gün var aramızda bizde 10+4 olduk bugün 🥰 benim doktorum bebeğin bacaklarını kollarını tek tek gösterirken hattaaa yok daha çok erken demeyim dedi ben ordan ışığı kapınca ısrar ettim biraz tahmini öyle söyledi😁
Neslihan5252 Kdk bugün benimde öyle 10+4 gün oldum 12 den sonra 10+5 günlük olduk.bakalim randevu bulabilirsem doktora sorucam bakalim