Duygularca Kızlar 30.haftamdayım kızım bugün kalktığımdan bu saate kadar hep sağ tarafımda. Hareketleri var sağ tarafımı tekmeleyip duruyor ama hep aynı tarafta normal bu acaba? Yaşayan var mı? Doktora sormama gerek var mı sizce ?
Eddii Duygularca ben en 31 haftalık hamileliyim. Benim oğlum da genel olarak solda hareket ediyor. Hareket hissediyorsanız endişe etmeyin derim.
momsboys Duygularca benim oglumda genelde hep tek tarafta hareket ediyor canım önemli olan hareket etmesi
istanbul3434 Duygularca benim oglum da hep sag tarafima yatmis durumda. Onemli olan hareket etmesi, hareket ediyorsa sorun yok👍
Duygularca istanbul3434 Tahaninannesii momsboys Eddii Aysentass Çok teşekkür ederim kızlar hareketi var çok şükür ama ilk defa sadece bir tarafta olunca heycanladım çok sağolun. Allah razı olsun sağ Salim kucağımıza alırız inşallah bebişlerimiz 🤲🏼🧿
Tahaninannesii Duygularca 36+3üm hiç solda hissetmedim, göbek deliğinin olduğu yerde başı varmış poposu sağda ayaklarını önüne toplamış, oğlum tekme atıyor sanıyordum kontrole gidene kadar meğersem poposuyla vuruyormuş🙈