bimesele benım doktorum 36. haftaya kadar kullanıcaz dedi. Doğumu engellemek diye bir cümle kurmasını cok anlamlı bulmadım, çünkü böyle birşey söz konusu olamaz. Bunlar sadece sizin yaşadığınız sancıyı azaltır, heleki multivitamın bence devam etmelısınız. Ama tabıkı doktorunuza ılk gidişinizde tekrar sorun, araştırdıö biraz hocam kullanamya devam etsem mi diyin bence.