Herkese iyi akşamlar. 6 aylık gebeyim sırt ağrısıyla beraber çok kötü bir şekilde kuyruk sokumum ağrıyor ve kalçama oturamıyorum üstüne oturduğum zaman ağrı daha da çok ağrıyor böyle bişey yaşayan var mı acaba ? Tedavisi mümkün mü gebelik devam ederken ?