[silindi] Gebeliğim ilkinde daha heyecanlıydım alışveriş yaparken hemen herşey olsun istiyordum iyi de yapmışım erken doğum yaptım hazırdım çoğu duruma şimdi çok bir alışveriş yapmayacağım abisinin ablasının eşyalarını giydirmeyen bizden değildir 😅 19 haftalığım alacaklarıma ufak ufak başlamalı mıyım?
Gigy [silindi] ben kıyafetlere 16-17.haftada başladım ,büyük eşyalara da yeni geçtik 26.haftadayım,çalıştığımız için anca tamamlanıyor,agirlasmadan tadına vararak yapmak bence en iyisi ,şartlara bağlı biraz da ☺️
Miumiu [silindi] Ayy ben 18. haftamdayım beşikten dolaba bebişin odasını bitirdim neredeyse🤷🏼♀️😅 İlk gebeliğim ve genelde de aceleci bir insanımdır durduramıyorum kendimi 😂 Kıyafetlerine de önceden başlamıştım cinsiyet belli olduktan sonra her dışarı çıktığımda alıyorum bir şeyler🤷🏼♀️😂
Stresliii33 [silindi] bende 24 haftaligim 2. Oğlum geliyor çoğu seyler abisinden kalanlar olucak ne zaman biseyler alicam bende bilemiyorum erken mi die😊
Kubra-kurt-aksoy [silindi] cinsiyeti kesinleşince yavaştan başlanmalı bence çünkü çok pahalı her şey. Ben indirim gördükçe aldım çok şükür ufak tefek şeyler kaldı. Size de tavsiyem yavaştan başlayın ☺️
[silindi] Gigy yani toplu alışveriş de yapabilirim yavaş yavaş içime sine sine de alabilirim çalışmıyorum da madden ve vakten durumum yeterli ama detaylı ultrasonu bekleyip beklememek arasında kaldım
Kubicim Ayımda cinsiyet belli oldu ve her çarşıya çoktığımda aldım.. hepsini son zamana bırakmadım. İyikide almışım. 7. Ayımda korona oldum odur budur çarşıya çıkmadım herşeyde internetten alınmıyo😖
[silindi] Kubicim 10. Haftada cinsiyet söyledi bana 19 olduk hala değişmedi erkek ilki de erkekti büyük eşyalarımız çok var ama yenidoğan eşyalarını bir yere göndermiştim o yüzden yenidoğan alışverişi kişisel eşyaları alacağım havludur bakım malzemeleri tarakları tırnak ve kozmetik malzemeleri bunlara extra bebek arabası yada kanguru sling almak istiyorum ama onda da kararsız kaldım
Gigy [silindi] en mantıklısı beklemek ben de öyle yaptım ,kayıplarımdan dolayı temkinli gittik hep ,çalışınca ve yasaklardan artık başladık biz de ,detaylıdan sonra başlamanızı öneririm o zaman ,şartlarınız da uygunmuş ,rahatça yaparsınız
[silindi] Gigy detaylıya kaçıncı haftada girdiniz benim oğlum 3 yaşında herşeyi unutmuşum sanırım oğlumda 20. Haftada girmiştim
Gigy [silindi] 23.haftada girdim,randevu zor oldu diye , ama perinataloğum 22.haftada en net ölçüm ve görüntü oluyor demişti
[silindi] Miumiu ayy ilk gebeliğimde öyleydim nasıl heyecanlıydım hemen herşeyi dizdim alışverişimi de giyim kozmetik mobilya araç gereç olarak ayırıp toplu toplu yapmıştım ama şimdi bilmiyorum öyle bir hevesim yok ilkler daha özelmiş gerçekten
[silindi] Stresliii33 ayy ortak noktamız ya ikisiyle birlikte sokağa çıkmak için ne düşünüyorsunuz ikiz bebek arabası mı biri kangurda biri arabada mı
Stresliii33 [silindi] normal ilk oğluma aldığım bebek arabasi var zaten 4 yaşında disari ciktigimda pek zorlanacağımi düşünmüyorum ben gündüzleri eşim evde iş gereği bu konuda da faydasi olucaktir bana
[silindi] Stresliii33 benim oğlum 3 yaşına girecek dışarı çıktığımızda asla beni tutmuyor bırakıp istediği yere gitmeye çalışıyor hala bebek arabası kullanıyorum onun için
edasaribek 22+5 olduk henuz kiyafet vs alamadim esim erken diyor ama agirlasincada zorlanicam en ideali cinsiyet ogrenildiginde bence
BerrusMom 15 haftalığım daha bişey almadım bende 20.hafta 25. Te felan almaya başlıcaz çok acele etmek istemiyorum 😊
[silindi] BerrusMom en güzeli değilmi ilk bebeğimde 25 gibi herşeyi tamamlamıştım iyiki diyorum erken doğum yaptım çünkü
[silindi] Kubra-kurt-aksoy teşekkür ederim bende yavaştan başlayayım çok keyifli oluyor bebek alışverişi